DOWNLOAD

سیستم عامل اندروید بصورت پیش فرض قابلیت مدیریت چندین اکانت را  برای این برنامه ارائه نمی دهد . اما اگر میخواهید بدانید چطور چند اکانت واتسپ داشته باشیم با استفاده از برنامه های APP Cloner   این اجازه به شما داده می شود که چندین کپی از یک برنامه اندروید را داشته باشید.

چطور چند اکانت واتسپ داشته باشیم

با راه اندازی دو واتساپ روی گوشی  با Super Clone از مزایای آن استفاده از چندین نسخه از یک برنامه در گوشی بطور همزمان ،رابط کاربری آسان و ساده و معمولی است

برای شروع کار ،آیکون بعلاوه +   در پایین صفحه را لمس کنید

چطور چند اکانت واتسپ داشته باشیم

لیست تمام برنامه های نصب شده گوشی تان نمایش داده میشود .

راه اندازی دو واتساپ روی گوشی با Super Cloneدرقسمت Hot  Cloned    روی آیکون  واتساپ  کلیک  کنید .

راه اندازی دو واتساپ روی گوشی با Super Cloneدر قدم بعدی دسترسی های خاص برنامه ،برای مثال دسترسی به فایلها و تماس تلفنی از شما درخواست می شود.

و پس از تایید هر دو گزینه بالا ،با این صفحه مواجه می شوید:

اموزش وب

از ویژگی های جالب Super  Clone   این است که قابلیت قفل گذاری روی برنامه های ایجاد شده را هم فراهم می کند .برای اینکار کافیست Privacy Loker     را روشن کنید . در منوی جدید ۳ گزینه وجود دارد

  • کلید فعال یا غیر فعال کردن قفل
  • کلید استفاده از Fingerprint
  • تعیین بازه زمانی جهت قفل شدن برنامه

پس از فعال کردن Privacy policy    و ایجاد Pattern 

برای قفل گذاری ،لیست برنامه هایی که کلون کرده اید نمایش داده می شود که در صورت نیاز به قفل گذاری آنها ،باید کلید روبروی آنها را روشن کنید .

گزینه Create shortcut    هم یعنی از واتساپ دوم در صفحه   HOME   ایجاد می کند .برای تغییر آیکون و نام برنامه جدید باید روی آیکون یا روی آیکون مداد مانند شکل زیر لمس کنید .

در نهایت دکمه Start   را بزنید

راه اندازی دو واتساپ روی گوشی با Super Cloneحال می توانید براحتی از اکانت دوم خود در واتساپ بطور همزمان استفاده کنید و میدانید چطور چند تا اکانت واتسپ داشته باشیم

.

حال که میدانید چطور چند اکانت واتسپ داشته باشیم در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص بخش تنظیمات برنامه ارائه میشود .برای ورود به قسمت تنظیمات ،روی آیکون ۳ خط در بالای برنامه سمت چپ لمس کرده و یا از سمت چپ به سمت راست صفحه بکشید .

راه اندازی دو واتساپ روی گوشی با Super Cloneبه بخش Setting   بروید. در این قسمت ،گزینه های مختلفی نظیر قفل گذاری ،سفارشی سازی آیکون ها و…وجود دارد

Fast Switch: با روشن کردن این گزینه می توانید از طریق Notification Bar براحتی و در کسری از ثانیه بین اکانت­‌های مختلف واتساپ یا برنامه‌­های دیگر سوئیچ کنید.

  • Shortcut   با روشن کردن این گزینه پس از ساخت نسخه جدید از برنامه مورد نظر ،آیکون این برنامه بطور خودکار به صفحه Home    گوشی تان اضافه می گردد.
  • راه اندازی دو واتساپ روی گوشی با Super CloneLocker   setting    شما را به قسمت قفل گذاری برنامه های کلون شده که قبلا توضیح داده شده هدایت می کند .
  • ·         Notification   به منظور فعال یا غیر فعال کردن نوتیفیکشن برای هر کداام از نسخه های واتساپ استفاده می شود.
  • Customization   برای سفارشی سازی آیکون ها و نامهای برنامه های کلون شده استفاده می شود

در کل میتوان گفت که Super  clone   یکی از بهترین App cloner ها برای استفاده از اینکه چطور چند اکانت واتسپ داشته باشیم می باشد .

حذف اکانت واتسپ

باکس دانلود
QR Code
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: سارا رفیع
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.