بهترین اپ های مدیریت کارها برای موبایل

بهترین اپ های مدیریت کارها برای موبایل

انجام کار های روزانه در کنار کلی کارهای دیگر در روز های به خصوص انجام میدهیم، بدون برنامه ریزی امکان پذیر نیست. یکی از راه ها برای برنامه ریزی و رسیدن به نظم در کار های روزمره، استفاده از اپلیکیشن های برنامه ریزی است.

شما با استفاده از گوشی و بهترین اپ های مدیریت کارها برای موبایل این مسئله خود را حل کنید؛ اما چه اپلیکیشنی میتواند تمام نیاز های شما را برآورده کند؟

در این مقاله به معرفی بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی روزانه می پردازیم و برای کسانی که میخواهند برنامه ریزی های خود را هوشمندانه تر انجام دهند چند اپلیکیشن مکمل هم معرفی میکنیم.

اپلیکیشن Trello

برای هدایت سلسله ماموریت های کاری و پروژه ، خیلی ها از همان ابتدا نام ترلو را به زبان می آورند. ترلو جزو اولین بستر های مدیریت تسک و ماموریت های پروژه است که به مرور زمان تبدیل به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های برنامه ریزی شد. البته اگر برنامه ریزی هایتان تا به حال به پیچیدگی یک پروژه نبوده شاید اسم ترلو به گوشتان نخورده است. شما میتوانید به صورت کاملا رایگان از این برنامه استفاده کنید.

ایجاد ستون های مختلف برای تائین وضعیت انجام کار یا قرار ملاقات، تنظیم ساعت، ایجاد برچسب های مختلف بر اساس نوع برنامه، اضافه کردن افراد مختلف برای برد پروژه، ایجاد هشدار و اعلان و … قابلیت هایی هستند که باعث میشود در بین بهترین اپ های مدیریت کارها برای موبایل قرار بگیرد.

اپلیکیشن calender

 در اینکه گوگل زندگی همه ما را راحت تر کرده شکی نیست و ابزار های بسیار کابردی ای در اختیار ما قرار داده است به قدری که با استفاده از calender (تقویم) میتواند تمام نیاز های کاربران را از یک برنامه ریزی عادی برطرف کند. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده است و تنها مشکلی که ممکن است گریبان گیر ایرانی ها باشد، تاریخ میلادیست.

با استفاده از این اپلیکیشن میتوانید برنامه های هر روزتان را یادداشت و ساعت مشخصی را تعیین کنید که به شما هشدار دهد. میتوانید همین الان برنامه یک سالتان را وارد کنید و مطمئن هستید که گوگل در ساعت مشخص به شما یادآوری کند.

اپلیکیشن todoist

Todoist هم از لحاظ کاربرد شباهت زیادی به برنامه ترلو دارد به همین دلیل است که توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند اما ظاهر و رابط کاربری آن به شکل دیگری هست  به طوری که مخاطب بیشتری را جذب خود کرده است.

در این برنامه میتوانید ستون های مختلف ایجاد کنید و طبق ستون ها عناوینی را تائین کنید. همچنین میتوانید موعد پایان یا ماموریت کاری خود را مشخص کنید و به شماره قبل از پایان هشدارهایی به شما میدهد که به برنامه ریزی خود برسید.

اپلیکیشن egenda

یکی دیگر از بهترین اپ های مدیریت کارها برای موبایل این برنامه با قابلیت زمان بندی پروژه ها است و از آن میتوانید برای ساده ترین کار ها مانند تکالیف درسی یا قرار ملاقات نیز استفاده کنید. البته برنامه اجندا بستر برای پروژه های بزرگ و گروهی را نیز دارد.

در این اپلیکیشن می توانید به صورت دسته بندی شده کارهایتان را برنامه ریزی و با ایجاد ستون پروژه های شخصی و تیمی خود را پیش ببرید. این اپلیکیشن بیشتر برای دانش آموزان و دانشجویان مورد استفاده است.

در ادامه چند مورد از بهترین اپ های مدیریت کارها برای موبایل به عنوان مکمل به شما معرفی میکنیم.

اپلیکیشن google drive

از طریق این پلتفرم فایل های خود را در فضای ابری سیو میکنید و میتوانید همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

بهترین اپ های مدیریت کارها برای موبایل (اپلیکیشن out look)از طریق این برنامه میتوانید ایمیل ها، تقویم و یادداشت های خود را وارد و مدیریت کنید.

اپلیکیشن dropbox

یکی از معروف ترین برنامه های اشتراک گذاری و آپلود فایل است که با همکاران خود میتوانید از آن استفاده کنید.

اگر شما هم اپلیکیشن کاربردی ای در زمینه بهترین اپ های مدیریت کارها برای موبایل میشناسید پیشنهاد خود را بنویسید.

تغییر فونت گوشی های اندروید

نویسنده: سارا رفیع
نظرات: ۲ نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

۲ نظر ارسال شده
  1. اپلیکیشن ترلو هم خیلی معروفه هم جذاب

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.