DOWNLOAD

ضبط صدا از ویندوز

آموزش » آموزش pc
۲۰ خرداد ۱۳۹۵
790 بازدید

ضبط صدا از ویندوز

ضبط صدا از ویندوز

برای ضبط صدا از ویندوز  می توان با فعال سازی  StereoMix  این عمل را انجام  داد .
بیشتر کارت‌های صدای امروزی می‌توانند هر چه را که از آنها خارج می‌شوند ضبط کنند. تنها مشکل این است که کانال ضبط آن را پیدا کنیم.

آموزش ضبط صدا از ویندوز

در ویندوز خود روی آیکن صدا کلیک راست کرده و گزینه Recording Devices را انتخاب کنید.

در پنجره باز شده کلیک راست کرده و گزینه View Disabled Devices و Disconnected Devices را انتخاب کنید. بعد از انجام این عمل متوجه می شوید که گزینه Stereo Mix فعال می‌شود. روی گزینه Stereo Mix کلیک راست کرده و Enable را انتخاب کنید.

گاهی ممکن است تراشه کارت صدا با این عمل فعال نشود و قابلیت ضبط صدا همچنان امکان نداشته باشد. هر چند این اتفاق بیشتر در کامپیوترهای قدیمی رخ می‌دهد، کاربران ویندوز ۷ که این مشکل را دارند، می‌توانند با نصب درایور قدیمی‌تر کارت صدای خود،ضبط صدا از ویندوز را فعال کنند.

برای استفاده از این ویژگی، بعد از فعال‌سازی Stereo Mix می‌توان برنامه ضبط دلخواه را باز کرد و این کانال را به‌جای میکروفن انتخاب کرد. اگر چنین گزینه‌ای وجود نداشته باشد، در این صورت برنامه ضبط صدا قابلیت تغییر دستگاه ضبط‌ کننده را نمی‌دهد و باید میکروفن را غیرفعال کرده یا از کامپیوتر جدا کنید تا دستگاه ضبط پیش‌فرض Stereo Mix برای آن برنامه فعال شود. اگر این عمل هم جوابگو نبود، می‌توان Stereo Mix  را به‌عنوان دستگاه ضبط پیش‌فرض ویندوز معرفی کرد. از این قابلیت می‌توان زمانی استفاده کرد که می‌خواهید برنامه آموزشی ضبط کنید یا از برنامه‌های مستقیمی که امکان دانلود ندارند، خروجی فایلی بگیرید.

باکس دانلود
QR Code
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: علی رزاقی
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

رزرو تبلیغات در این مکان