مخفی کردن نرم افزار در ویندوز

گاهی اوقات نیز دارید برخی برنامه هایتان پنهان شوند که برای مخفی کردن نرم افزار در ویندوز راه های مختلفی وجود دارد برای آموزش این راه ها با ما همراه شوید.

در برخی شرکت ها هنگامی که بر روی یک پروژه محرمانه کار میشود؛ بهترین راه برای حفاظت از فایل ها و از دسترس خارج کردن آنها مخفی کردن هست.

مخفی کردن نرم افزار در ویندوز میتواند از استفاده کردن دیگران از آنها جلوگیری کند و افراد میتوانند برنامه های شما را از کنترل پنل ویندوز مشاهده کنند. اما با روش هایی میتوان برنامه ها را طوری پنهان کرد که حتی در کنترل پنل نیز کسی نتواند آها را پیدا کند.

نرم افزار HIDE FROME UNINSTALL LIST

این نرم افزار یکی از کاربردی ترین نرم افزار ها برای مخفی کردن نرم افزار در ویندوز است. وقتی این برنامه را نصب میکنید یک فایل مربوط به پاک کردن یا تعمیر آن در کنترل پنل ایجاد میشود.

شما میتوانید برنامه هایی که میخواهید در این برنامه به لیست کنترل پنل ببرید. در پنجره این برنامه یک ستون به نام STATE قرار دارد که وضعیت برنامه ها را از نظر پیدا بودن یا نبودن نشان میدهد.

کار با این نرم افزار اسان است این برنامه رایگان فضا کمی را اشغال میکند.

با استفاده از ریجستری ویندوز

ریجستری ویندوز یکی از گسترده ترین تنظیماتی است که افراد حرفه ای میتوانند از آن سر در بیاورند البته نیازی به نگرانی نیست چون روش مخفی کردن نرم افزار در ویندوز از این طریق اسان است.

مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا دکمهWIN را به همراه R فشار دهید

پنجره جستجو و اجرا در این صفحه باز خواهد شد که میتوانید برنامه مورد نظرتان را انتخاب کنید. در فیلد خالی عبارتREGEDIT را نوشته و اوکی کنید

وارد صفحه ای میشوید که در آن به کد نویسی های ویندوز و ریجستری دسترسی پیدا میکنید در فیلد جستجو مانند تصویر عمل کنید و کلید ENTER را بزنید.

مخفی کردن نرم افزار در ویندوز

بعد از وارد کردن مسیر در بخش باز شده به دنبال برنامه مورد نظر خود بگردید کلیک راست کنید و از گزینه NEW یک DWORD بسازید و نام آن را به SystemComponent تغییر دهید.

با انجام مراحل بالا به سیستم نشان میدهید که برنامه مورد نظر یک کامپوننت سیستم است و این برنامه در لیست برنامه های ویندوز پنهان میشود.

پیشنهاد ما به شما مقاله بهترین اپ های مدیریت مالی: کلیک کنید

باکس دانلود
QR Code
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: سارا رفیع
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

مطالب پیشنهادی

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

رزرو تبلیغات در این مکان