DOWNLOAD

مچبند شیائومی می بند۵

متفرقه
۲۱ آذر ۱۴۰۱
135 بازدید
مچبند شیائومی می بند5

همه انتظارات کاربران از یک ساعت هوشنمد را مچبند شیائومی می بند۵ برآورده کرده است.

در واقع می بند۵ پکیج کاملی از تجربیات شیائومی از نسل های قبلی ساعت هوشمند است و با گردهمایی آنها مچبند شیائومی می بند ۵ وارد بازار شد. معمولا ساعت های زیر ۵۰ دلار هیچکدام از نمایشگر اولد بهره نمیبرند اما شیائومی به ما نشان داده است که با قیمتی خیره کننده بهترین امکانات را در اختیار ما قرار میدهد.

طراحی مچبند شیائومی می بند۵

نمایشگر بیضی و بند سیلیکونی دو مولفه از ظاهر این ساعت اس که سیلیکون آن مرغوب و ضد حساسیت است و در طولانی مدت عارضه ای برای کاربر ایجاد نمیکند. همچنین دوام این بند ها و وزن اندک این محصول باعث  ایجاد محبوبیت در بین کاربران شده

نمایشگر ۱٫۲ اینچی

سایز نمایشگر این ساعت مختصر طراحی شده که نسبت به می بند۴ در اندازه۰٫۹۵ افزایش سایز داشته است. نمایشگر نسل جدید می بند نمایشگری لمسی و رنگی با پوشش ۱۰۰ درصدی طیف p3 است که از پردازش فرمان های لمسی نیز پشتیبانی میکند و رزولوشن ۱۲۶ در ۲۹۴ پیکسل را به نمایش میگذارد.

پشتیبانی از فناوری NFC

پشتیبانی NFC قابلیتی برای ارتباط استاندارد برای گجت های موبایلی ست که با فرکانس های رادیویی ایجاد می شود. برای برقراری ارتباط بین دو گجت در NFC باید انها را در فاصله کمتر از یک متر قرار داد تا نقل و انتقال اطلاعات انجام گیرد.

پایشگر خواب

از دیگر ویژگی های مچبند شیائومی می بند۵ پایشگر خواب است که با بررسی مولفه های خواب و اختلالات خواب، ساعات خواب عمیق و غیر عمیق را مشخص میکند. این قابلیت در کنار دیگر قابلیت های مچبند شیائومی می بند۵ باعث میشود وضعیت سلامت شما را کنترل کند.

پایشگر سلامت و ورزش

با وجود مچبند شیائومی می بند۵ همه چیز دقیق تر از قبل زیر نظر شماست. بلافاصله با شروع فعالیت ورزشی تان متغیر های مختلف را بررسی و همه چیز را ثبت میکند. همچنین این ساعت هوشمند ردیاب های سلامت، کرنومتر و تایمر نیز دارد. شما میتوانید از آن در ورزش یوگا، طنابزنی ، قایقرانی و حرفه های دیگر استفاده کنید.

علاوه بر این با پایشگر ضربان قلب ، وقتی ضربان قلب وتنفس شما به مرز هشدار برسد این مچبند شما را مطلع میسازد.

باتری ۱۰۰ میلی امپر

اگر ظرفیت ۱۰۰ میلی امپر ساعتی این ساعت را فاکتور بگیریم شارژر مغناطیسی ان نسل جدید از شارژر ها به حساب می آید. طبق ادعای شیائومی این باتری میتواند تا ۱۴ روز نیاز به شارژ مجدد نداشته باشد

امتیاز سلامت زنان PIA

این ویژگی درمورد عملکرد روزانه و ضربان قلب اطلاعات جامعی کسب میکند و با ردیابی قاعدگی همراه خوبی برای بانوان است.

وصل کردن گوشی اندروید به تلویزیون

باکس دانلود
QR Code
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: سارا رفیع
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

رزرو تبلیغات در این مکان