DOWNLOAD

هماهنگ کردن صدا و تصویر در KMplayer

آموزش
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
80 بازدید

فیلم دیدن یکی از علاقه مندی های بسیاری از افراد محسوب میشود. برخی ترجیح میدهند فیلم ها را با زیرنویس ببینند و عده ای دیگر اضافه کردن صوت دوبله به فایل اصلی را در KMplayer  تریجح میدهند. هماهنگ کردن صدا و تصویر یکی از دغدغه های کاربران علاقه مند به فیلم های دوبله شده است.

البته مشکل هماهنگ کردن صدا و تصویر ممکن است در نسخه اصلی فیلم ها به وجود آمده باشد. ما در این مقاله به شما یاد میدهیم چگونه به سادگی و تنها در چند لحظه به هماهنگ کردن صدا و تصویر در نرم افزار KMplayer  بپردازید.

چگونه صدا و تصویر فیلم را هماهنگ کنیم؟

فیلم مورد علاقه خود را در KMplayer  اجرا کرده و فایل دوبله را به آن اضافه کنید. روی محیط نرم افزار کلیک راست کنید و از میان گزینه های موجودplay back را انتخاب کنید و از منوی آبشاری روی resync audio کلیک کرده تا وارد بخش تنظیمات هماهنگ کردن صدا و تصویر شوید.

حال میتوانید یکی از گزینه هایی که برای شما نمایش داده میشوند را انتخاب کنید. به عنوان مثال صدا را ۰.۵ ثانیه جلو یا عقب بکشید. اگر هیچ کدام از این موارد کمک کننده نبود روی گزینه resync audio کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات بیشتر شوید.

با انتخاب گزینه resync audio پنجره ای باز میشود که در آن میتوانید صدا را عقب یا جلو ببرید.

در صورتی که صدا زودتر از تصویر پخش میشود باید این اشاره گر را در این مستطیل جلوتر ببرید اما صدا از تصویر عقب تر است باید اشاره گر را به سمت عقب ببرید.

برای تغییر فونت زیر نویس در این برنامه اینجا کلیک کنید

متاسفانه شما چاره ای جز آزمون و خطا ندارید: آنقدر صدا را عقب و جلو ببرید تا بالاخره هماهنگی میان صوت وتصویر ایجاد شود. این کار اگر چه ممکن است مقداری وقت شما را بگیرد اما به هر حال تنها گزینه موجود است.

زمانی کهه صدا و تصویر هماهنگ شدند برای ذخیره تنظیمات روی close کلیک کنید. توجهداشته باشید که با خروج از KMplayer  استفاده میکنند. و هماهنگ نبودن صدا و تصویر در این برنامه عادی است.

دانلود این برنامه

در صورتی که در ارتباط با پخش و اجرای فایل های ویدیویی در انواع سیستم عامل ها سوال یا ابهامی دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید ا در اولین فرصت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

باکس دانلود
QR Code
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: سارا رفیع
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.