DOWNLOAD

مشخصات سیستم کامپیوتر

آموزش » آموزش pc
۳۱ فروردین ۱۳۹۵
810 بازدید

مشخصات سیستم کامپیوتر

مشخصات سیستم کامپیوتر

یکی از متداول ترین سوالاتی که شاید خیلی ها از شما بپرسند این است که مشخصات سیستم کامپیوتر شما چیست؟چه هاردی دارد؟چه پردازنده ای دارد؟مسلما شما که تازه کامپیوتر خریده اید و یا اینکه از کامپیوتر یا لپ تاپ سر در نمیاورید در جواب دادن به این سوال سردرگم می شوید در این آموزش قصد داریم نحوه فهمیدن مشخصات سیستم کامپیوتر را به شما آموزش دهیم تا توسط این آموزش از این به بعد هر کامپیوتر،لپ تاپ و هر سیستمی که با آن کار میکنید سریعا بفهمید مشخصات آن چیست .

البته علاوه بر سوال پرسیدن مشخصات سیستم کامپیوتر توسط افراد دیگر ممکن است بخواهید نرم افزار یا بازی را نصب کنید و مسلما هر بازی و نرم افزار نیاز به سخت افزارهای دارد و اگر شما بخواهید که واقعا سیستم کامپیوتر شما قابلیت نصب بازی یا نرم افزار را دارد کافیست که مطالب ما را تا آخر مطالعه کنید.

برای فهمیدن مشخصات سیستم کامپیوتر کافیست که روی دکمه Start کلیک کنید و پس در قسمت جستجو گزینه CMD را سرچ کنید سپس برنامه ای برای شما باز می شود در آنجا باید عبارت systeminfo را تایپ کنید و سپس دکمه اینتر را بزنید پس از چند دقیقه تمام اطلاعات شامل رم،هارد،گرافیک و…. برای شما نمایش داده می شود و حتی اگرشما در یک کافینت مشغول انجام چنین کاری باشید حتی نام آن سیستم را برای شما به نمایش  میگذارد.

توجه  داشته باشید که روشهای دیگری برای فهمیدن اطلاعات سیستم وجود دارد مثلا روی آیکون کامپیوتر کلیک راست کرده و گزینه آخر Propertise  کلیک کنید در صفحه جدید مشاهده میکنید که مشخصات سیستم کامپیوتر چون رم،پردازنده و نوع سیستم عامل نمایش داده می شود اما اطلاعات مربوط به کارت گرافیک نشان داده نمی شود بنابراین این روش ما برای این است که شما تمام اطلاعات کامپیوتر را مشاهده کنید.

 

باکس دانلود
QR Code
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: علی رزاقی
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.