DOWNLOAD

همه ی تنظیمات ویندوز در یک فولدر

در آموزش هایی که ما در سایت قرار می دهیم و شما را با ترفندها و آموزش های جالب ویندوز آشنا می کنیم شاید بارها برای شما پیش آمده باشد که سردرگم شوید که به کدام صفحه بروید و کدام قسمت از تنظیمات را باز کنید و برای یاد گیری یک آموزش باید سه چهار بار مراحل آموزش را مرور کنید تا بتوانید آموزش مورد نظر را عملی کنید. یا علاوه بر آموش های سایت شاید بارها پیش آمده باشد که بخواهید بروید فایروال ویندوز را عوض کنید یا اینکه فایل های مخفی ویندوز را از حالت hidden در بیاورید یا اینکه یک دستگاه را به ویندوز اضافه کنید و تنظیمات پرینتر،اسکنر را انجام دهید همه اینها تنها باعث سردرگمی شما می شود ما قصد داریم در این آموزش به شما آموزش دهیم که چگونه همه ی تنظیمات ویندوز در یک فولدر داشته باشید تا دیگه نیازی به باز کردن صفحات متعدد ویندوز نباشد. البته این را توجه داشته باشید که همه ی تنظیمات ویندوز در یک فولدر شاید از یک جهت خطر ناک باشد زیرا ممکن است دیگران وارد کامپیوتر شما شوند و این تنظیمات را دستکاری کنند. بهر حال با آموزش اینکه همه ی تنظیمات ویندوز در یک فولدر به شما کمک می کنیم که بتوانید بهره کافی را از ویندوز ببرید.

مراحل آموزش گذاشتن همه ی تنظیمات ویندوز در یک فولدر:

در ابتدا کافی است که در هر جایی از ویندوز هستید هر کدام از درایو های ویندوز یا هر پوشه ای که دوست دارید در آنجا تنظیمات را قرار دهید کافی است که یک پوشه (فولدر) جدید بسازید و تنها کاری که لازم است این است که به جای نام فولدر عبارت زیر را کپی کنید و به جای نام فولدر قرار دهید.

Tarfandestan.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

و دکمه اینتر را بزنید مشاهده می کنید که یک فولدر ساخته شده که اگر آنرا باز کنید همه ی تنظیمات ویندوز در یک فولدر قرار گرفته شده است.

امیدواردم از آموزش گذاشتن همه ی تنظیمات ویندوز در یک فولدر بهره کافی برده باشید.

 

باکس دانلود
QR Code
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: علی رزاقی
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

رزرو تبلیغات در این مکان