DOWNLOAD

راه اندازی چت روم

آموزش وب
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
1063 بازدید

راه اندازی چت روم

راه اندازی چت روم

یکی از راه های ارتباط بین مردم جهان چت روم می باشد خیلی از افراد هستند که دوست دارند یک چت روم اختصاصی داشته باشند مسلما سایت هایی هستند که کار آنها راه اندازی چت روم می باشد اما مسلما شما باید پولی بابت راه اندازه چت روم بپردازید اگر شما می خواهید یک چت روم بسازید و بدون هیچ هزینه ای یک چت روم اختصاصی بسازید ما در این جا به شما یک روشی را آموزش می دهیم که بتوانید چت روم خود را بسازید.

آموزش راه اندازی چت روم:

برای ساخت چت روم خود کافی آدرس لینک http://hack.chat/?your-name  را کپی کنید و در مرورگر خود وارد کنید و در آنجا بجای عبارت    your-name کافیست که اسم خود را وارد کنید بعنوان مثال ما در اینجا می خواهیم چت رومی با عنوان پیسیکده بسازیم که لینک به این صورت می باشد. http://hack.chat/?P30kade  در صفحه بعدی شما کافیست یک نام مستعار باز کنید تا در آنجا بتوانید چت کنید در این لحظه چت روم متعلق به شما می باشد کافیست آدرس چت روم خود را برای دوستان و اطرافیان بفرستید تا به آنجا بیایند و چت کنید.

توجه داشته باشید که می توانید این چت روم اختصاصی را از طریق ایمیل یا گوشی برای  دوستان خود بفرستید و بخصوص توجه داشته باشید که این چت روم چون رمزگذاری نشده توصیه می شود که برای تبادل اطلاعات از این چت روم استفاده نکنید.

باکس دانلود
QR Code
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: علی رزاقی
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

رزرو تبلیغات در این مکان