DOWNLOAD

افزایش ساعت کارکردباطری لپ تاپ

آموزش
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
621 بازدید

افزایش ساعت کارکردباطری لپ تاپ

افزایش ساعت کارکردباطری لپ تاپ

اگر شما می خواهید که در حین انجام دادن پروژه هایتان با خاموش شدن لپ تاپ مواجه نشوید حتما این آموزش را که حاکی از افزایش ساعت کارکردباطری لپ تاپ می باشد را با دقت بخوانید پس از این آموزش شما می توانید بهترین استفاده را از لپ تاپ خود ببرید.در این جا قصد داریم چندین روش که باعث افزایش ساعت کارکردباطری لپ تاپ را به شما توضیح دهیم.

عوامل افزایش ساعت کارکردباطری لپ تاپ:

۱-پس از اینکه لپ تاپ خود را خریداری کردید حتما از تمام شارژ باتری استفاده کنید و پس از آن به مدت دوازده ساعت کامل بذارید که باتری شارژ شود.

۲-نور مانیتور را تنظیم کنید:یکی از نکاتی که باعث مصرف زیاد باطری لپ تاپ می شود نور مانیتور می باشد شما می توانید با تنظیم کردن نور مانیتور مانع از مصرف زیاد شارژ باطری لپ تاپ شوید.

۳-تنظیمات انرژی لپ تاپ را بهینه سازی کنید. در کنترل پنل ویندوزتان  گزینه Power Option را انتخاب کنید و میزان مصرف انرژی را بهینه کنید. برای نتایج مناسب گزینه Max battery را انتخاب کنید.

۴-سعی کنید با لپ تاپ خود کارهای ساده انجام دهید.بازی کردن با لپ تاپ مسلما انرژی بیشتری از لپ تاپ شما می گیرد اما شما اگر ایمیل را چک کنید یا به سایت های مختلف سر بزنید مسلما انرژی کمتری مصرف می شود و همین امر موجب افزایش ساعت کارکردباطری لپ تاپ می شود.

باکس دانلود
QR Code
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: علی رزاقی
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.