چگونه آی دی خود را ازهکر پس بگیریم؟

 

چگونه آی دی خود را ازهکر پس بگیریم؟

 

در کشور ایران خیلی ها ایمیل را به اسم یاهو میشناسند و جی میل را به اسم سرویس ایمیل گوگل  و در واقع یاهو و گوگل در دنیا دو سرویس بزرگ ایمیل می باشند که شما می توانید از طریق آنها راحت به دیگران ایمیل بزنید مسلما برای هر کس مهم است که بتواند مانع از هک شدن ایمیل شود. در این آموزش قصد داریم به شما بگوییم که چگونه آی دی خود را ازهکر پس بگیریم؟ پس دقت کنید که می توانید آیدی را که هکرها شما را هک کرده اند و پسورد شما را عوض کرده اند می توانید دوباره بازگردانید پس با ما باشید.

اگر شما می خواهید یاد بگیرید چگونه آی دی خود را ازهکر پس بگیریم؟ توجه داشته باشید همیشه زمان ثبت نام کردن و درست کردن ایمیل باید اطلاعات را درست وارد کنید شاید پیش آمده باشد همینطوری اطلاعات وارد کنید اما بدانید که همین اطلاعات یک روزی بکار شما می آید.

زمانی که هکرها آیدی شما را هک می کنند مسلما پسورد هم عوض می کنند شما با داشتن اطلاعات ابتدایی می توانید دوباره آی دی را از هکر پس بگیرید.

اطلاعات ابتدایی که زمان ثبت نام وارد می کنید چون کدپستی،کشور،شماره تلفن یا سوال امنیتی می تواند باعث باز پس گیری ایمیل شما شود در ابتدای  کار در صفحه Email Login روی گزینه Password Lookup کلیک کنید در این صفحه همان اطلاعات کلیدی که در قسمت بالا گفته شد رو باید وارد کنید که پس از تایید اطلاعات شما می توانید وارد ایمیل خود شوید توجه داشته باشید اگر اطلاعات کلیدی را فراموش کرده اید کلا بیخیال این ترفند شوید.

باکس دانلود
QR Code
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: علی رزاقی
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

رزرو تبلیغات در این مکان