DOWNLOAD

دانلود انواع نرم افزار

معرفی سایت
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
692 بازدید

دانلود انواع نرم افزار

 

دانلود انواع نرم افزار

یکی از کارهایی که اکثر کاربران اینترنت در حال استفاده از آن می باشند دانلود انواع نرم افزار می باشد نرم افزارهای متنوعی که دنیای اینترنت وجود دارد باعث شده است که خیلی از کارهای روزمره به سرعت پیش رود . دانلود انواع نرم افزار اندروید،ویندوز می تواند باعث پیشرفت کاری شما شود اما اینکه یک سایت جامع وجود داشته باشد که شما بتوانید انواع نرم افزارهای دلخواه خود را دانلود کنید یک کار طولانی می باشد زیرا سایتهای ایرانی به فراوانی وجود دارند که کار آنها گذاشتن لینک دانلود انواع نرم افزارهای می باشد اما اینکه شما نرم افزار را دانلود کنید و یک فایل زیپ داشته باشید و فایل را از حالت زیپ در بیاورید وقت زیادی از شما می گیرد حتی با زدن دانلود نرم افزار در اخر متوجه می شوید که لینک مشکل دارد.

دراینجا قصد داریم سایتی به شما معرفی کنیم که می توانید دانلود انواع نرم افزار را از سایت انجام دهید.این سایت انواع نرم افزارهای به روز را برای تمامی مردم جهان به صورت رایگان گذاشته است تا بتوانید دانلود کنید.

جالب است بدانید با دانلود آن فایل زیپ دانلود نمی شود بلکه فایل exe نرم افزار دانلود می شود یعنی خود نرم افزار دانلود می شود بدون اینکه شما بخواهید فایل زیپ را از حالت فشرده در بیاورید.

برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.

باکس دانلود
QR Code
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: علی رزاقی
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.