DOWNLOAD

نامرئی کردن فولدر ها در کامپیوتر

در مواقعی که شما در کامپیوتان فولدری دارین که دوست ندارید کسی از محتویات آن باخبر باشد اولین کاری که به ذهن شما می رسد مخفی کردن پوشه از دید دیگران می باشد همه شما معروف ترین روش رو که همان hidden کردن فولدر می باشد  را انجام می دهید و شاید اکثر افراد می توانند به قسمت تنظیمات بروند  و show hidden را بزنند تا فایل های مخفی شده با رنگ کمرنگ به نمایش گذاشته شود و مشخص شود چه چیزی مخفی کرده اید اما در این آموزش قصد داریم یکی از ترفندهای نامرئی کردن فولدر ها در کامپیوتر را برای شما به نمایش بگذاریم که تنها افراد حرفه ای و کسانی که این ترفند را می دانند می توانند این کار را انجام دهند پس با ما تمام مراحل آموزش نامرئی کردن فولدر ها در کامپیوتر را انجام دهید تا فولدر کامپیوترتان را از دید دیگران پنهان کنید.

مراحل نامرئی کردن فولدر ها در کامپیوتر:

در ابتدا کار روی دکمه استارت کلید کنید و در قسمت سرچ کردن عبارت Character Map را سرچ کنید تا  برنامه باز شود.پس از این صفحه زیر باز می شود.

کافی است در تصویر بالا گزینه خالی را که در تصویر زیر نشان داده ایم انتخاب کنید و روی گزینه select کلیک  و سپس روی گزینه copy  کلیک کنید.

پس از این مرحله به هر جایی که دوست دارید پوشه کامپیوتر مخفی باشد بروید و آنجا یک پوشه جدید درست کنید و روی  فولدر F2 را بزنید تا بتوانید اسم پوشه را تغییر دهیم  شما می توانید در اینجا کلیک راست کرده و past را بزنید یا حتی کلید میانبر Ctrl+v را بزنید تا عبار ت کپی شود حال می بینید که پوشه اسمی نداره(البته دارم همان عبارت خالی که کپی کردید اما مخفی نشان داده می شود).

حال می خواهیم ایکون فولدر کامپیوتر نامرئی شود. کافی است روی فولدر کلیک راست کرده گزینه آخر properties را بزنید و  Customiz  را انتخاب کنید در آن صفحه Change icons را بزنید و در بین ایکون های متفاوت در تصویر زیر آیکون خالی را انتخاب کنید مشاهده می کنید که فولدر کامپیوتر نامرئی شد.

امیدوارم از آموزش نامرئی کردن فولدر ها در کامپیوتر استفاده کرده باشید.

باکس دانلود
QR Code
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: علی رزاقی
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

رزرو تبلیغات در این مکان