محدود کردن کاربران دراجرای برنامه ها

محدود کردن کاربران دراجرای برنامه ها

همیشه  تمام کسانی که کامپیوتر دارند دنبال ترفندهایی هستند که بتوانند از حریم شخصی خود مراقبت کنند و بخصوص مانع از دست زدن فرزندان یا فامیل به کامپیوتر خود شوند آنچه مسلم است نمی توانید بگویید کامپیوتر را روشن نکن اما شما می توانید با ترفند هایی که ما می گوییم یک قوانین برای کامپیوتر خود وضع کنید و محدود کردن کاربران دراجرای برنامه ها را اجرا کنید یعنی تنها خود شما مجاز به باز کردن نرم افزارها  باشید خیلی ار فامیل و دوستان هستند با کنجکاوی کردن یا شوخی کردن یک برنامه ای را باز میکنند و دستکاری میکنند و بعد ها شما نمی دانید چه اتفاقی افتاده مسلما تا بیایید بفهمید کجا رفته چکار کرده طول میکشد برای این مواقع بهتر است که ترفند محدود کردن کاربران دراجرای برنامه ها را اجرا کنید تا هر کسی نتواند برنامه های امنیتی کامپیوتر یا نرم افزارهای ویژه را باز کند.

برای اینکه کاربران مختلف نتوانند بعضی برنامه ها کامپیوتر شما  را اجرا کنند برنامه Regedit را اجرا کنید و به مسیر زیر بروید.

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer

یک مقدار جدید DWORDدر قسمت سمت راست صفحه بسازید و نام آن را Disallow Run بگذارید و مقدار آن را به یک تغییر دهید.

سپس در همان قسمت که هستید در سمت راست Key یی به نام Disallow Run وجود دارد بر روی آن کلیک کنید در غیر آین صورت با کلیک راست کردن بر روی Explorer و انتخاب New و key را بسازید. سپس  روی آن کلیک کرده و سمت راست یک مقدار String به نام یک بسازید و مقدار آن را مسیر و نام فایلی قرار دهید که نمی خواهید اجرا شود.

باکس دانلود
QR Code
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: علی رزاقی
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

رزرو تبلیغات در این مکان