قرار دادن یک تصویر در هنگام بالا آمدن ویندوز

قرار دادن یک تصویر در هنگام بالا آمدن ویندوز

یکی از روش های جالب که ممکن است بارها در کافی نت ها یا در خانه دوستان خود دیده باشید قرار دادن یک تصویر در هنگام بالا آمدن ویندوز باشد. خیلی ها برای این ترفند بعنوان گوشزد کردن به کسانی است که بدون اجازه وارد حریم خصوصی آنها می شوند در قالب یک عکس نکاتی را متذکر می شوند که وارد حریم شخصی من نشوید یا خیلی ها با قرار دادن یک تصویر در هنگام بالا آمدن ویندوز یک نوع  خوش آمدگویی را به شما نشان می دهند.

مراحل  قرار دادن یک تصویر در هنگام بالا آمدن ویندوز:

در ابتدای کار شما باید روی start صفحه کلید کلید کنید و سپس Run را بزنید یا می توانید با زدن دکلمه Win+R این کار را انجام دهید سپس در قسمت Run باید عبارت regedit  را تایپ کرده و اینتر را بزنید در صفحه باز شده شما باید در سمت  چپ آدرس زیر را پیدا کنید.

HKEY_USERS/.DEFAULT/ControlPanel/Desktop

پس از اینکه مراحل بالا را رفتید کافی است که در این مرحله روی فضای خالی کلیک راست کرده  و New > String Value را انجام دهید و سپس  نام آنرا Wallpaper  بزنید و سپس دوبار روی آن کلیک کنید در قسمت Value data شما باید آدرس دقیق عکس را با فرمت BMP وارد کنید منظور از این فرمت نوع فرمت عکس می باشد که با فرمت bmp است که این فرمت را می توانید با نرم افزار paint هم بزنید و در پایان  اوکی را بزنید و یک بار کامپیوتر را ریستارت کنید  مشاهده می کنید که در بالا آمدن ویندوز عکس مورد نظر شما نمایش داده می شود.

باکس دانلود
QR Code
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: علی رزاقی
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

رزرو تبلیغات در این مکان