DOWNLOAD

سرچ کردن کلمه ای خاص

آموزش » آموزش pc
۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
5549 بازدید

سرچ کردن کلمه ای خاص

در این آموزش قصد داریم یکی از کلیدهای میانبر برای شما توضیح دهیم تا شما بتوانید سرچ کردن کلمه ای خاص را به راحتی هرچه تمام انجام دهید آنچه که برای اکثر کاربران اینترنت و یا تایپیست ها سخت است این است که در سایتی شما دنبال یک کلمه یا عبارت به خصوص بگردید و ببینید اصلا چنین چیزی در مطالب این صفحه از سایت وجود دارد یا خیر و چونکه مطالب خیلی زیاد است حوصله خواندن مطالب را ندارید و یا حتی کسانی به شما می گویند که مقاله ای را بنویسید و بعدا به شما گوشزد می کنند که آن کلمه اشتباه نوشته شده است و باید ویرایش شده است خوب شما دیگر نیاز نیست خط به خط صفحات مقاله را بگردید وببینید که کدام کلمه یا عبارت اشتباه تایپ شده است تنها کافی است سرچ کردن کلمه ای خاص یا عبارتی را انجام دهید.

سرچ کردن کلمه ای خاص یا عبارت توسط کلید میانبر صفحه کلید انجام می شود شما در  هر صفحه ای از سایت هستید یا فایل ورد یا فایل Pdf هستید کافی است که کلید  Ctrl+F  را با هم فشار دهید یعنی به صورت همزمان  کلیدهای کنترل و کلید F صفحه کلید را باهم  فشار دهید مشاهده می کنید که یک  نوار در بالای فایل ورد ،فایل پی دی اف یا یک نوار در پایین صفحه در سایت باز می شود حال در آنجا کافیست که تنها کلمه یا عبارت مورد نظر خود را تایپ کنید و اینتر را فشار دهید در ضمن سمت راست این نوار شما میتوانید بالا یا پایین را انتخاب کنید تا به شما نشان دهد که کلمه در بالای صفحه است یا پایین صفحه .

بنابراین با استفاده از این کلیدهای میانبر Ctrl+F می توانید سرچ کردن کلمه ای خاص را انجام دهید و دیگر نگران پیدا کردن کلمه ای در بین مطالب زیاد نباشید.

 

باکس دانلود
QR Code
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: علی رزاقی
نظرات: ۲ نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

۲ نظر ارسال شده
  1. روزبه گفت:

    درود بر شما . خیلی خوب بود . موردی بود که به شک دنبال راه حلش بودم. تو فولدر ها ی داخلی ویندوز رو میدونستم .اما اینکه فکر نمیکردم بشه به راحتی توی اسناد هم کلمه ای رو جستجو کرد. حداقل فکر میکردم باید نرم افزاری جانبی باشه تا بتونه این کار رو انجام بده. در کل ممنون.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

رزرو تبلیغات در این مکان