message
برنامه های ویندوزی زیادی برای ریکاوری پیام های پاک شده شده وجود دارند که اساس کاری آنها مشابه است. این برنامه ها حافظه مموری شما را اسکن میکنند تا پیام پاک شده را بازیابی کنند. توجه کنید که باید برای ریکاوری باید در حداقل زمانی ممکن پس از پاک سازی اقدام کنید تا حافظه ی اختصاص یافته قبلی برای چیز دیگر استفاده نشود.


در این آموزش من ازطریق برنامه Wondershare به شما آموزش خواهم داد ولی اساس کار برای برنامه های دیگر نیز مشابه می باشد.ابتدا برنامه را دانلود و با سریال داده شده آن را نصب کنید.سپس:

  1. گزینه ی Developer Options را در گوشی اندرویدی خود فعال کنید. برای این کار به Settings > About phone رفته و بر روی Build number کلیک کنید تا زمانی که عبارت Developer options has been enabled نشان داده شود.
  2. سپس گزینه ی USB debugging را در Developer Options فعال کنید.
  3. برنامه را در ویندوز اجرا کنید و گوشی را به کامپیوتر متصل کنید.androidpit-wondershare-2-w782
  4. حافظه گوشی را اسکن نمایید.
  5. زمانی که پردازش تمام شد، شما قادر خواهید بود ،اطلاعات پاک شده و پاک نشده را مشاهده نمایید.تا زمانیکه حافظه ی اختصاص یافته برای مورد پاک شده ، به پیز دیگر اختصاص نیابد قادر به بازیابی خواهید بود.به همین دلیل مهم است که هرچه سریع تر پس از حظف داده اقدام نمایید.androidpit-wondershare-3-w782
  6. message folder در سمت چپ برنامه را انتخاب نمایید و پیام هایی که تمایل به بازیابی آن را دارید انتخاب کنید.androidpit-wonderfone-recover-texts-7-w782

توجه: اگر می خواهید این پردازش را بدون کامپیوتر انجام دهید، باید دستگاه اندرویدی شما روت باشد و از یک اپ ریکاوری در گوشی اندرویدی خود استفاده نمایید.

باکس دانلود
QR Code
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: علی رزاقی
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.