DOWNLOAD

عکس گرفتن از صفحه مانیتور

آموزش » آموزش pc
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
942 بازدید

عکس گرفتن از صفحه مانیتور

عکس گرفتن از صفحه مانیتور

یکی از کارهایی که افراد زیاد دوست دارند انجام دهند عکس گرفتن از صفحه مانیتور می باشد خیلی از افراد هستند که دوست دارند آموزشهای کامپیوتر یا فتوشاپ یا هر نرم افزار دیگری را با عکس گرفتن از صفحه مانیتور انجام دهند.برخی از آموزشهای کامپیوتری که در سایت ها گذاشته می شود به صورت ویدئو می باشد که توسط نرم افزارهای معروفی می توان صدای خود را ضبط کرد و از صفحه مانیتور فیلم گرفت اما یکی دیگر از روشهای آموزش،آموزش همراه با تصویر می باشد اگر شما جز آندسته از افرادی هستید که دوست دارید آموزشهای خود را با تصویر در وب سایت های معروف بگذارید پیشنهاد می کنم این آموزش را تا آخر مطالعه کنید.

در ویندوز ایکس پی تقریبا تمام کاربران می دانند که با زدن دکمه Prt Sc می توانند از صفحه مانیتور کامپیوتر عکس گرفته و با پیست کردن در نرم افزار paint عکس مورد نظر را ببینند اما در اینجا قصد داریم نحوه  عکس گرفتن از صفحه مانیتور در ویندوز ویستا را به شما آموزش دهیم.

آموزش عکس گرفتن از صفحه مانیتور در ویندوز ویستا:

در اینجا می خواهیم نرم افزار Snipping Tool که کار آن عکس گرفتن می باشد را به شما توضیح دهیم نرم افزار ویندوز ویستا که خیلی ها از آن بی اطلاع می باشند.

در ابتدا روی گزینه استارت Start کلیک کرده و در قسمت جستجو بنویسید snip مشاهده می کنید که نرم افزار Snipping Tool برای شما نمایش داده می شود پس از اینکه روی نرم افزار کلیک کردید در صفحه جدید بر روی گزینه New کلیک کنید.مشاهده می کنید که چهار گزینه عکس برداری برای شما نمایش داده می شود.
Free-form Snip قابلیت عکس برداری از یک محدوده بدون قاعده را به شما می دهد.
Rectangular Snip برای عکس برداری از یک محدوده مستطیلی می باشد.
Windows Snip به شما امکان عکس برداری از مکانی را می دهد که در حال حاضر باز می باشد.
و در آخر نیز Full-screen Snip از کل صفحه مانیتور عکس میگیرد.

پس از گرفتن عکس از صفحه مانیتور تمام عکس های شما در Clipboard  ویندوز ذخیره می شود که شما می توانید آنجا بروید و عکس های خود را با نرم افزارهایی چون فتوشاپ،paint ویرایش کنید.

باکس دانلود
QR Code
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: علی رزاقی
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

رزرو تبلیغات در این مکان