DOWNLOAD

علت کندی کامپیوتر

آموزش » آموزش pc » ترفند » ترفند ویندوز
۲۶ شهریور ۱۳۹۵
804 بازدید

علت کندی کامپیوتر

یکی از مشکلاتی که مدام گریبان افراد زیادی را می گیرد سرعت کامپیوتر می باشد که در اینجا به شما دلایل علت کندی کامپیوتر را شرح می دهیم. به صورت مدام شما ممکن است که با این مشکل روبرو شده باشید که وقتی کامپیوتر را روشن می کنید سرعت کامپیوترتان خیلی پایین می آید . دلایل زیادی باعث کندی کامپیوتر شما می شود.علت کندی کامپیوتر:

۱-وجود حافظه داخلی پایین یا همان رم :

مسلما کاهش رم کامپیوتر باعث کندی سرعت کامپیوتر می شود.

۲-نصب نرم افزارهای کاربردی و سنگین :

وجود این نرم افزارها یکی از علت کندی کامپیوتر می باشد.

۳-بالا آمدن اتوماتیک برنامه های غیر ضروری:

مسلما نرم افزارهایی مثل آنتی ویروس یا فایروال ضروری می باشد که با روشن شدن کامپیوتر به صورت اتوماتیک بالا بیاد. اما بالا آمدن خیلی از نرم افزارها باعث کندی کامپیوتر شما می شود که ما در اینجا قصد داریم این علت کندی کامپیوتر را برطرف کنیم

برای اینکه Autoloader کامپیوتر را باز کنید کافیست مراحل زیر را طی کنید.

Start->Run->msconfig

در ابتدا روی استارت کامپیوتر کلیک کرده و سپس در قسمت Run  عبارت msconfig را تایپ کنید در صفحه جدید کافیست که از منوی بالا Startup را بزنید در آن صفحه مشاهده می کنید که لیست نرم افزارهایی که با هر بار بالا آمدن کامپیوتر به صورت اتوماتیک بالا می آید نمایش داده شده است شما می توانید با برداشتن تیک نرم افزارها و Apply کردن آن و سپس ریستارت کردن کامپیوتر مشاهده می کنید که دیگر نرم افزارهای غیر کاربردی با روشن شدن کامپیوتر به صورت اتوماتیک بالا نمی آید.

نویسنده: علی رزاقی
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

مطالب پیشنهادی

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.