آگاه باشيد، تنها با ياد خدا دلها آرامش می ‏يابد! (قران کریم)
خوش آمدید - امروز : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
خانه » آموزش » رمز گذاری بر روی اسناد آفیس
رمز گذاری بر روی اسناد آفیس

رمز گذاری بر روی اسناد آفیس

رمز گذاری بر روی اسناد آفیس

رمز گذاری بر روی اسناد آفیس

شاید شما از آن دسته از افرادی هستید که زیاد با نرم افزارهای آفیس کار میکنید.

اولین موردی که باید در همه اطلاعاتی که شما دارید بدانید امنیت آن است که شما باید امنیت اسناد خود را بر قرار کنید.

در این پست قصد داریم به شما امنیت اسناد آفیس با پسورد گزاشتن بر روی آن ها را  آموزش دهیم.

*توجه: این ترفند بر روی آفیس ۲۰۱۰ تست شده است ولی در همه ورژن های آفیس تقریبا به همین شکل است.

۱: سند خود را باز کرده سپس به منوی file بروید.

۲: به قسمت info رفته و در آنجا به دنبال protect document باشید.

۳: در این قسمت encrypt with password را انتخاب نمایید.

۴:در صفحه باز شده پسورد دلخواه خود را وارد نمایید سپس ok را بزنید.

مراحل رمز گزاری به پایان رسید!

 

حال ما چگونه رمز گزاشته شده بر روی اسناد را برداریم؟

دقیقا مانند مراحل بالا ادامه دهید در مرحله ۴ پسورد را پاک نمایید و ذخیره کنید.

*************************************************************************************************

مطالب مشابه

عکس برداری ازپنجره‏های ویندوزباword2010

چند ترفند مهم تایپ در word

ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز