اولین موردی که باید در همه اطلاعاتی که شما دارید بدانید امنیت آن است که شما باید امنیت اسناد خود را بر قرار کنید.
در این پست قصد داریم به شما امنیت اسناد آفیس با پسورد گزاشتن بر روی آن ها را آموزش دهیم.
*توجه: این ترفند بر روی آفیس ۲۰۱۰ تست شده است ولی در همه ورژن های آفیس تقریبا به همین شکل است.
۱: سند خود را باز کرده سپس به منوی file بروید.
۲: به قسمت info رفته و در آنجا به دنبال protect document باشید.
۳: در این قسمت encrypt with password را انتخاب نمایید.
۴:در صفحه باز شده پسورد دلخواه خود را وارد نمایید سپس ok را بزنید.
مراحل رمز گزاری به پایان رسید!
حال ما چگونه رمز گزاشته شده بر روی اسناد را برداریم؟
دقیقا مانند مراحل بالا ادامه دهید در مرحله ۴ پسورد را پاک نمایید و ذخیره کنید.
*************************************************************************************************