اینستاگرام،چگونه فالوور بیشتری جذب کنیم؟

اینستاگرام،چگونه فالوور بیشتری جذب کنیم؟

مسلما یکی از محبوب ترین شبکه های مجازی در دنیا اینستاگرام می باشد شبکه اجتماعی که در ایران فیلتر نیست و خیلی راحت بین مردم محبوب شده است.امروزه افراد زیادی در اینستاگرام عضو هستند و به دلایل مختلفی فعالیت می کنند. اینکه در اینستاگرام،چگونه فالوور بیشتری جذب کنیم؟ یکی از سوالاتی است افراد تازه کار می پرسند.اینستاگرام محلی می باشد برای به اشتراک گذاشتن  تصاویر متنوع و رد و بدل شدن نظرات راجب عکسها،هر کسی به دلایلی در اینستاگرام در حال گذاشتن عکس می باشد یکی پیج شخصی ساخته یکی می خواهد یک برند رابه مردم معرفی کند و مسلما برای آنها اهمیت دارد که در اینستاگرام،چگونه فالوور بیشتری جذب کنیم؟ با ما همراه باشید تا روشهای جذف فالوور بیشتر در اینستاگرام را شرح دهیم.

تکمیل کردن پروفایل خود:

در ابتدای کار پروفایل خود را تکمیل کنید یک اسم مناسب به صفحه اینستاگرام خود اختصاص دهید تا مردم براحتی بتوانند شما را پیدا کنند و علاوه بر این یک توضیح مختصر راجب فعالیتی که می خواهید انجام دهید بنویسید تا در بین میلیون ها صفحه اینستاگرام جا با کنید اینکه یک عکس مناسب هم برای پروفایل انتخاب کنید و حتی اگر بتوانید یک لینک از سایت،تلگرام یا فیس بوک خود در پروفایل بگذارید در جذف فالوور بیشتر تاثیرگذار خواهد بود.

ثبات را رعایت کنید:

اینکه شما یک روز صد عکس بگذارید و سه ماه عکس نگذارید مسلما مناسب نیست طرفداران شما دوست دارند هر روز صفحه اینستاگرام شما بیایند و عکس های جدیدی از خود یا برند شما یا فعالیت شما مشاهده کنند اینکه بتوانید هر روز عکس بگذارید مسلما باعث جذف فالوور می شود.

عکسهای با کیفیت و مرتبط بگذارید:

شما نمی توانید همین طوری هر عکسی را بگذارید البته برای توانستن می توانید اما اگر می خواهید طرفداران بیشتری جذب کنید با توجه به موضوعی که فعالیت می کنید عکسهای مرتبط بگذارید و متن های مرتبط با  آن را بگذارید و فراموش نکنید که عکس های با کیفیت بگذارید.

از هشتگ استفاده کنید:

یکی از عواملی که باعث جذب بیشتر فالوور می شود استفاده از هشتگ می باشد هشتگ باعث می شود که به مردم کمک کنیم تا عکسهای مرتبط با عکس های شما را در صفحه هات متعدد مشاهده کنند توجه داشته باشید که اینستاگرام به شما اجازه تنها ۳۰ هشتگ را می دهد .

 

باکس دانلود
QR Code
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: علی رزاقی
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

رزرو تبلیغات در این مکان