رمز گذاری بر روی اسناد آفیس

رمز گذاری بر روی اسناد آفیس

شاید شما از آن دسته از افرادی هستید که زیاد با نرم افزارهای آفیس کار میکنید.

اولین موردی که باید در همه اطلاعاتی که شما دارید بدانید امنیت آن است که شما باید امنیت اسناد خود را بر قرار کنید.

در این پست قصد داریم به شما امنیت اسناد آفیس با پسورد گزاشتن بر روی آن ها را  آموزش دهیم.

*توجه: این ترفند بر روی آفیس ۲۰۱۰ تست شده است ولی در همه ورژن های آفیس تقریبا به همین شکل است.

۱: سند خود را باز کرده سپس به منوی file بروید.

۲: به قسمت info رفته و در آنجا به دنبال protect document باشید.

۳: در این قسمت encrypt with password را انتخاب نمایید.

۴:در صفحه باز شده پسورد دلخواه خود را وارد نمایید سپس ok را بزنید.

مراحل رمز گزاری به پایان رسید!

 

حال ما چگونه رمز گزاشته شده بر روی اسناد را برداریم؟

دقیقا مانند مراحل بالا ادامه دهید در مرحله ۴ پسورد را پاک نمایید و ذخیره کنید.

*************************************************************************************************

مطالب مشابه

عکس برداری ازپنجره‏های ویندوزباword2010

چند ترفند مهم تایپ در word

باکس دانلود
QR Code
راهنمای نصب
توضیحات و مشخصات
مشخصات
سیستم مورد نیاز
نویسنده: علی رزاقی
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

مطالب پیشنهادی

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

رزرو تبلیغات در این مکان